טכנאי מזגנים במרכז

טכנאי מזגנים במרכז

תל אביב ואזור המרכז ידועים כמקומות חמים ביותר. בימות הקיץ, הטמפרטורות במרכז מטפסות אל על והתושבים ממהרים להפעיל את המזגן במטרה להקל במקצת על החום הלוהט. המזגן התקלקל לפתע? מחפשים טכנאי מזגנים במרכז? אנו בתומקור נשמח לעמוד לשירותכם.

שירות תיקון המזגנים של תומקור כולל ליווי לאורך כל הדרך. כדי שלא תבזבזו את כספכם לשווא, אנו נבדוק אם ניתן לפתור את התקלה מרחוק. במידה ואין זה אפשרי, נגיע לביתכם ונספק לכם שירות איכותי ומקצועי. אנו יודעים כמה זה מעיק להישאר ללא מזגן בימות הקיץ החמים, ובפרט באזור חם כאזור המרכז. מסיבה זו, אנו מעמידים לשירותכם טכנאי מזגנים במרכז העובד מסביב לשעון לאורך כל שעות היממה. כל שעליכם לעשות הוא לחייג והטכנאי בדרך אליכם.

אזורי השירות שלנו

אנו בתומקור מזגנים מספקים שירותי תיקון ומכירת מזגנים באזור מרכז הארץ ובאזור גוש דן והשרון, לרבות הערים: תל אביב, פתח תקווה, בני ברק, ראשון לציון, כפר סבא, כפר שמריהו, הוד השרון, הרצליה, בני ברק, רמת גן, גבעתיים ועוד.

אנו עושים כל מאמץ על מנת להגיע ללקוחותינו במהירות האפשרית. עד אז, אנו ממליצים לכם לפתוח את כל החלונות בבית או במשרד, להתרענן עם כוס מים צוננים ולהמתין מעט. טכנאי מזגנים במרכז אמור להופיע די מהר כך שלא תצטרו להמתין זמן רב.

כיצד לתחזק את המזגן בחודשי הקיץ?

הקיץ היא העונה הבוערת עבור טכנאי מזגנים ורובם עמוסים בעבודה, בעיקר באזור המרכז. כדי למזער את הסיכוי להזדקק לשירותיו של טכנאי מזגנים, מומלץ לא לזלזל בתחזוקת המזגן. כדי לשמור על תקינות המזגן לאורך שנים אנו ממליצים לנקות את הסננים מדי פעם. פעולה זו לא לוקחת זמן רב, כל שעליכם לעשות הוא לשטוף אותם תחת זרם מים ולהניח להם להתייבש בשמש. סננים נקיים משמעותם אוויר נקי יותר ומזגן תקין לאורך שנים.

המזגן התקלקל לפתע ואתם סובלים? לצוות טכנאי המזגנים של תומקור ניסיון של עשרות שנים בתיקון והתקנת מזגנים. עשרות לקוחות מרוצים יכולים להעיד על עבודה איכותית ושירות אדיב 24 שעות ביממה. הטכנאים של תומקור עוברים הכשרה לפחות פעם בשנה ע"מ להתעדכן בחידושים הטכנולוגיים שמתפתחים בתחום המזגנים, וזאת על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר!

צור קשר עוד היום והזמן טכנאי מזגנים של תומקור.

להזמנת טכנאי מזגן מוסמך חייג ל1700-077-160 .

/ מאמרים

המלצות

אין עדיין המלצות.

השאר המלצה

האימייל לא יוצג באתר.

תפריט נגישות