1. תבדקו את תוקף אחריות המזגן:
התקנת מזגן חדש – תקופת האחריות היא ל – 5 שנים
תיקון מזגן – האחריות המקובלת על רוב טכנאי המזגנים היא 3 חודשים
בתומקור על תיקון מזגן אנו נותנים על מרבית החלקים 6 חודשים

2. מזגנים מהדור הישן :
המתינו כ- 5 דקות לפחות בין כיבוי המזגן להפעלת המזגן מחדש
בכדי שהמדחס לא יגרום לעומס יתר על מפסקי החשמל – ויפגע בפעולת המזגן.

3. אם המזגן לא עובד כמו שצריך:
תבדקו שהמזגן מחובר לחשמל ומכוון למצב העבודה הנכון.
נשמע טיפשי?, רוב ה”תקלות” הן מהסוג הזה.

4. המזגן מטפטף:
כדאי לבדוק שהפילטר של המזגן נקי מאבק והצינור אינו סתום.
עם קצת חוש טכני לא תצטרכו להזמין טכנאי מזגנים בכדי לפתור בעיה זו.
(כשהפילטר של המזגן נקי – המזגן אינו מתאמץ, הקירור טוב יותר והמזגן צורך פחות חשמל)

5. מדחס לא תקין:
פוגע ביעילות העבודה של המזגן ומגדיל את צריכת החשמל.
לעיתים התיקון יהיה פשוט. במקרים אחרים משתלם יותר להחליף את המזגן.

6. איטום לקוי של חדר או בית:
פוגע ביעילות הקירור או החימום של המזגן וגורם לבזבוז חשמל.
בעונות המעבר כדאי לתקן בעיות אלו, כדי שבשיא החורף או בקיץ תיהנו ממיזוג אוויר מושלם.

7. לפני קנית מזגן חדש:
התייעצו עם מתקין מזגנים מוסמך בנוגע לסוג המזגן,
גודלו ומיקום המזגן במקום המתאים לכם בבית או בעסק.

8. התקנת מזגנים קטנים:
התקנת מזגנים קטנים בכל חדר בבית תעלה יותר מהתקנת מזגן מיני מרכזי,
אבל החיסכון בחשמל יהיה גדול!.

9. התקנת מזגן שלא בעונת הקיץ:
רוב האנשים מזמינים התקנה של מזגן בתחילת הקיץ,
התקנת מזגן שלא בעונת הקיץ תאפשר לכם ליהנות ממחירים נוחים יותר
וגם לחכות פחות זמן להתקנה.

10. לא כל אחד יכול להתקין מזגן:
חשוב שלטכנאי המזגנים יש ניסיון עשיר בתחום, ידע והכשרה מקצועית במזגנים, שהוא משתמש בחלקים ובחומרים איכותיים.
גם הטכנאי מזגנים צריך מומחיות וניסיון, אבל חשוב לא פחות שהוא משתמש בחלקי חילוף מקוריים.
בקיצור, אל תכניסו כל אחד אליכם הביתה לתיקון מזגן.